Hoe werk ik.

Eerste contact: 
Wellicht bent u via werkspot, homedeal, via iemand binnen uw kringen bij mij terecht gekomen of u heeft een rechtstreekse offerte-aanvraag gedaan op mijn website. Meestal verloopt het eerste contact dan ook via de mail of telefonisch. Uiteraard geef ik hier zo goed als mogelijk antwoord op uw vragen en bij interesse kunnen we een afspraak in plannen om verder kennis te maken. 

Afspraak:
Ik kom op de afgesproken dag en tijdstip langs om kennis te maken en de opdracht te bespreken. In sommige gevallen is dit dan ook een harde eis omdat ik de situatie niet goed kan inschatten middels een foto, denk hierbij aan opdrachten waar bijvoorbeeld een boom verwijderd dient te worden. Ook wordt gekeken naar de wensen en behoefte van u als klant zodat ik de offerte op maat kan aanbieden en mee kan denken in de juiste oplossing.

Offerte: 
Ik maak op basis van de informatie en situatie een passende vrijblijvende offerte voor u. Neem deze rustig door en als er vragen zijn dan neem gerust contact met mij op. Gelieve altijd op de offerte te reageren, ook als u niet akkoord bent.

Opdracht: 
Als de offerte akkoord en ondertekend is dan zullen we in overleg een datum plannen voor de uitvoer. 

Dag van uitvoer: 
Volgens afspraak starten wij met de werkzaamheden op de afgesproken dag en tijd. Mocht er toch iets vanderen dan krijgt u altijd even een berichtje zodat u op de hoogte bent. 

Afwikkeling:
Na afronding van het project wordt er samen even gekeken of alles netjes en naar wensen is afgerond. Hierna krijgt u direct het factuur met betaallink via de mail. 

Offertes

Offerte op maat:
U kunt via mijn website een offerte-aanvraag doen of ik ben bij U op klantenbezoek geweest en wenst een offerte om alles nog eens overzichtelijk te hebben. In beide gevallen is dit uitreraard geheel vrijblijvend en kosteloos. Ik probeer aansluitend de offerte zo snel als mogelijk aan te bieden. Ik verwacht wel dat als u een offerte wenst u ook serieus bent.

Reageren op offerte:
Ik wil u vragen om ten alle tijden even op de offerte te reageren binnen de gestelde datum. Dit om rekeninng te houden met de planning, eventuele te bestellen materialen en de tijd en moeite die in u wordt geinvesteerd. Reageert u niet dan ben ik helaas genootzaakt toch kosten in rekening te brengen á €28,50 exclusief btw. Reden hiervan is dat er te makkelijk wordt gedacht omtrent offreren en de tijd die ondernemers hieraan kwijt zijn. Tot slot vind ik het een kleine moeite en netjes om even iets te laten weten, zo ga ik namelijk ook met u om. 

Tarieven

Inleiding:
Ik vind het belangrijk dat naast kwaliteit ook het werk betaalbaar moet blijven. Ik zal altijd proberen rekening te houden met uw budget en probeer de meeste efficënte oplossing toe te passen. 

Regulier onderhoud van tuinen: 
Halve dag: €225,- ex btw
Hele dag: €360,- ex btw
Voorrijkosten: €45,- ex btw. (hier zit 1x de afvoer van een volle aanhanger groenafval bij in) 

Uitleg regulier onderhoud: 
Het onderhoud gaat op basis van dagdelen, zo weet u van te voren precies wat het onderhoud aan uw tuin gaat kosten. 

Meerwerk: 
Meerwerk gaat ten alle tijden in goed overleg. Soms kom je voor verassingen te staan of is de situatie toch net even iets anders dan gedacht. Op dat moment gaan we samen in gesprek en kijken we naar de mogelijkheden zodat u altijd weet waar u aan toe bent.

Vaste prijzen: 
Voor sommige klussen kunnen vaste prijzen gehanteerd worden of kan een totaal prijs opgemaakt worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het rooien van een boom of het slopen van een badkamer.

Spoed:
Een omgewaaide boom door harde wind? Dat is erg vervelend maar hoe los je dat op? Door klusbedrijf Hoogesteger natuurlijk. Ook voor spoed klussen kunt u bij mij terecht. Ik probeer hierin zo snel als mogelijk langs te komen om het probleem op te lossen. Houd er echter wel rekening mee dat er spoedkosten aan verbonden zijn. 

Bestekken

Inleiding: 
Heeft u een bedrijventerrein, zorgcomplex of een openbare ruimte zoals een parkeerplaats? Ook dat is geen probleem. Ik maak graag vrijblijvend een afspraak met u om de details en mogelijkheden te bespreken.

Neem contact met mij op voor meer informatie. Ook VVE organisaties zijn welkom. Ik denk graag met u mee in een oplossing op maat.

 

Garantie

Garantie: 
Ik zal altijd mijn best doen om iedere klus met succes en na tevredenheid op te leveren. Echter kan het tocht gebeuren dat er iets niet naar tevredenheid is verlopen of dat er schade is ontstaan door onze werkzaamheden. U krijgt dan ook ten alle tijden garantie op het werk dat ik uitvoer. 

Betaling

Inleiding: 


Betaaltermijnen: 
- Voor particulieren geldt een betaaltermijn van 7 dagen. 
- Voor zakelijke klanten geldt een betaaltermijn van 14 dagen.

Betaalmogelijkheden: 
-
Overmaken
-
Ideal (middels betaallink)